i've been afraid

nu sitter jag på skolan och har en kort rast.
redan onsdag och religion idag, vi ska skriva en inlämning om värderingar, ungefär etik och moral. det går faktiskt ganska bra, har knåpat ihop snart en a4 och mer blir det.
det enda som biter mig i tårna är att vi har en annan inlämningsuppgift på religionen som jag missade förra veckan, om artiklar. Och jag känner ingen som helst motivation att göra det när jag endå kommer få dåligt slutbetyg. vilket känns rätt jobbigt.
annars är allting king, igår gjorde jag bort sista provet för 2an, permanent praktiskt och teoretiskt! Gick rätt bra, men med mina felläsningar så blev det helt fel på en fråga, haha! igår bokade vi som sagt resan och överraskade elin som nu tillhör 19års-gänget. träning och somnade innan halv 11 tror jag, därför var jag mer trött i morse när vi sov för mycket.
idag har jag skola till ett kanske sedan ska jag prova(ev hämta) min balklänning för att sedan inta position på salongen för att göra en uppsättning på min docka.

i morgon har jag endast en lektion innan jag ska på salongen och fixa sandras hår och fota min docka, träning på kvällskvisten och sedan är det helg, nästan.
Redovisning på fredag och därefter helg. jobbar lite på lördag och söndag men rebban sa att helgen kommer med solsken ska jag hinna ligga ute och pressa en stund:-) får hålla tummarna för att det blir lite inlines eller grillning!
nu åter till värderingarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0