BACK IN BUISNESSS

tråkigt men helt sant så landade vi på Kallax flygplats i torsdagskväll!
väl där möttes jag av 2 kg melontuggummin av melker mamma och per (som förövrigt är slut..)
efter nästan två veckor med en resväska medsläpande var jag nästan hemma.
Showboaten var helt king
Beyonce var tusen gånger bättre än king
och grekland var pricken över i:et
det är mycket vi kommer att komma ihåg och mycket vi kommer att glömma MEN ett ord för resan är cchárrrrrter.
rapattacken för att inte glömma
elin och emelie och erika är king
dna spelade bra musik
drinkar är goda
och snart är vi mexicaner
härliga grannar och sköna snubbar vid poolen
albaniern som blev kär i mig och de höga snubbarna i chania (obs EJ china)
LIVET ÄGER
synd bara att jag inte blev brun HEJ

ja och sedan jag har kommit hem har vi inte hunnit packa upp allt iallfall, allt ligger överallt såjag nästan snubblar.
igår spelade vi diskgolf och i fredags såg vi film och lekte med kerstin.
i morgon börjar allvaret.
tisdag PROV
onsdag INLÄMNING (påvad???????)
fredag REDOVISNING
love på skolan


sedan är det bara underabart kvar. praktik sista veckan, se balen i lycksele och sedan balen här :-)
vi kikar efter en resa så jag och jessica måste in på resia snarast!!!!


Kommentarer
Postat av: en tjej från China

ha-ha-haa raapattack

du glömde asslan :(

2009-05-24 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0