wanna be the one you run to

morsning korsning, tråkigt nog börjar lovet lida mot sitt slut. Som vanligt går alltid tiden fort när man har roligt, och det har vi haaft=)
VI inledde  lovet med fest och station8. och ja, vi alla vet hur det slutade. Lördag var jobb på schemat och jag 9 timmar har nog aldrig gått så långsamt. I söndags så åkte vi madrass på dagen sen på kvällen spelade vi hockey på sb-rinken och efteråt såg vi beck hos elon med melontugg! måndag jobbade jag på salongen, 4 klippningar och efteråt gick vi till elins mamma och spelade spel och tog det lugnt, sedan for jag till melker och såg Yesman, den var hur bra som helst=)
tisdag så var förmiddagen lugn, jag och elin chillade innan vi åkte till emma för att laga middag och sedan se Män som hatar kvinnor på bio. Onsdag så åkte jag emma och rebban skrillor på dagen, vi hade första träningen ute på konstgräset och efteråt så åkte vi pulka och grillade i eriklidsbacken. igår så drack vi lite vin och hade kex/ost hemma hos mig innan vi åkte till olles för att se hockeyn och tur att rätt lag vann i allfall=)


nu ska jag iväg och åka skrillor på kågefjärden med lillebror och i morgon väntar jobb, övertaggad..!





I'll give you a kiss for everytime you me smile
I'll give a thousand if you stay a little while
longer and it gettin stronger,
Feelin it to get with you shorty do what it do

Girl your hot like fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0