Vad hände?

har precis kommit hem från jobbet så nu tänkte jag hoppa in i duschen innan jag åker vidare!
På slutet gick tiden så jäkla segt och jag tror att jag kollade på klockan minst 10 ggr sista timmen.
Hockeykillarna som bodde på hotellet fick mig flera goda skratt.
Småkillar med för lite att göra.
Men de lämnade lappar med nummer om någon är suuuuuugen? max 17 tror jaa
igårkväll åt jag middag hos pappa och spelade hot wheels med jimpan innan jag tog mitt pick och pack och åkte vidare till elin. Melontugg, tv och tvspel. Sedan skulle jag skjussa hem mamma innan jag for till hotellet för att sova eftersom jag skulle stiga upp innan tuppen!


Kommentarer
Postat av: Frida Carolin

gud vad fina ni är i håret på bilden ! Jag vill också kunna gåra sånna lockar!

2009-03-07 @ 20:19:00
URL: http://fridacarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0