sommar

för att tala om fredagen så hände det som vanligt mycket, nästan. långa sugrör, mycket alkohol, endel som tog 5 minuter för att ta på sig skorna, och några som stack. glömde grejor som behövdes till hotellet och jag kom inte längre än till dörren. lovord som ingen komihåg och för lite alkohol kvar. vad hände egentligen?

igår jobbade jag iallfall och tog det piano på kvällen framför fotbollen i mörkret. vissa somnade och vissa inte.
king iallfall att jag komihåg sommartiden så jag inte försov mig. Klockan är 8 (7) och jag har redan fyllt på kylarna, dammsugat lobbyn, checkat toaletterna och plocka fram frukosten och diskat bort. pluspoäng till mig.



Mamman heter höna, pappan hane, ungarna killingar och barnbarnen heter ägg.
STEFAN 6 ÅR

Om man öppnar ögonen och det är alldeles svart, då är man medvetslös.
HILDA 7 ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0