remember those walls I built

helgen var över innan den hade börjat, som vanligt. och eftersom jag knappt hade lektioner förra veckan är det fortfarande torsdag i min värld.
igår vann vi iallfall träningsmatchen som kändes sådär. jag vet inte om vi var dåliga eller de var jättedåliga, för jag hopppas verkligen att det kommer att se bättre ut till sommaren=) det ggick faktiskt bra för mig, hade lite för mycket energi och det mesta stämde!

såg hockey och åt middag hemma hos mig. jag och melker somnade i soffan till filmen, sedan skjussade vi mamma, per och co som var så långt i från nyktra innan vi somnade på hotellet.
Opigg och ont i hela kroppen när väckaren ringde klockan tio över 6 och jag hatade mig själv  föratt jag hade glömt strectcha efter matchen. sug
jobbet idag gick fint, lagomt med folk och lagomt att göra hela tiden ungefär!! hann andas men inte att rasta mig själv så att säga.
Träning och jag insågatt jag hade sträck mig i onsdags så det blev väldigt lugnt. Middag och mys hos Nettan innan vi var en stund hos Sandra för att se Wipeout en snutt av Beck och träffa Per som för tillfäället befinner sig här!
i morgon är det måndag vilket betyder praktik, hockey och eventuellt träning. grrrrrrrrrrreat

då taggar vi för party på llllördag=======)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0