klockan

har just passerat halv elva och min dag har vänt turer många gånger redan nu!
började med att bussen körde fel. Svängde när den inte skulle svänga och körde upp mot lasarettet (den ska andra hållet) för att sedan vända, köra på fel sida av vägen, få möte och köra över refugen för att återkomma i höger körfält. Jga var lite halvskraj.
Kom på skolan och möttes av ett tomt klassrum. JIppie (sarkasm) inställd lektion. Ja, så pallra sig till stan, ringde mamma och bad henne komma tidigare till jobbet och nu sitter jag här med folie hela håret och väntar på att slingorna ska oxidera.
dubbelträning ikväll och så missar jag hockeyn


ta mig till sthlmmmmmmmm




LET ME ERASE YOUR FEARS

Kommentarer
Postat av: camilla

inte så länge kvar nu ju ;) plus att vädret här suger just nu så du skulle inte alls vilja vara här... det bara snöar och förvandlas till slask direkt :( buhu. Men snart är det våååååååår! :D:D:D:D

2009-03-11 @ 20:07:29
URL: http://cappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0