I NEED YOU TO HOLD ME

I used to laugh it of
I used to look the other way
I used to save them troubles for another day
I kept my fingers crossed
I used to never take the blame
I'll pull a sunshine story in a pouring rain
The more I have to change I just stay the same

The same, the same, I stay the same


Erik Hassle kommer till stadsfesten, så vi ses då=)

igår var iallfall fullspäckad.
inställda lektionen gjorde min dag ( får man säga så?)  fotbollsträning med både Myckle & Kaif sedan var jag död. tror att jag sträckte mig en smula i ljumsken också. Såg sista av hockeyn som var king med vinst. håller tummarna för kvällen.
Slutar om 30 min, ska på salongen och göra sandras hår, därefter ska jag på waynes och dinera med elin.
kvällen kommer bli GULD.

i morgon,
frisörprov i färglära sedan slutar jag! Helg! Och helgen bjuder på årets första träningsmatch och jobb, däremellan det som håller hjärtat varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0