don't fly me away

king med helg i allafall, även om det känns som onsdag eftersom jag knappt haft någon lektion i veckan.
idag skulle jag endast skriva provet, men eftersom lisette kom hem igår så umgicks jag med henne i stället för att plugga. Innan jag gick och lade mig läste jag igenom sidorna och jag skrev så fort handen kunde arbeta för att få träffa henne. FAn vad onödigt egentligen, men det kändes helt bra faktiskt, helt övertaggggad.
gick på stan och glömde köpa det jag borde ha köpt, som vanligt.
såg hockey, åt grillat, överraskade pappa i stackis och hängt hos elinl.
match i morgon och jag ska sova nu iallfalll. Håll tummarna för allt morgondagen bjuder pååå.





sluta inte spela dennnnnn


I'd rather you open up my body
And show me secrets
You didn't know was inside,
No need for me to lie

It's too big
It's too wide
It's too strong
It wont fit
It's too much
It's too tough
He talks like this
Cuz he can back it up
He got a big ego
Such a huge ego
I love his big ego
It's too much
He walks like this
Cuz he can back it up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0