always think

jjjjjja onsdag är snart över och då är det torsdag. lika king som onsdad dårå.
Igår var en färgtekniker på salongen och det var verkligen roligt! Hade två kunder som jag färgade/slingade och en klippning som pricken på i:et
jag och melker såg finding neverland som är en av världens vackraste filmer.
idag slutade jag efter 2,5 h religion och nu har jag nyligen ätit en sallad och ska iväg till norrvalla för att sparka på en boll. Ikväll ska jag se hockeyn hos emma, SOM FÖRÖVRIGT KLARADE TEORIN IDAG. loveeely och tydligen fick jag inte äta fruktsallad  dääär.....
annars rullar allting på, livet är guld och partymusiken strömmar fortfarande ut ur min dator. Fredag kommeratt äga om vi inte taggar alltförmycket. tänkte som använda mina nya shoes och hitta något fyndigt att täckaresten av kroppen med. har sett till så att familjen håller sig borta så vi kan festa av taket, ungefär.
Heeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0