älskling, jag vet hur det känns

woowow vilken härlig dag

LIVet är king=) har haft praktik hela dagen idag, fullt med kunder! och efteråt han jag springa en tväris på stan!
träffade emma och rebban på körskolan och ägde lite körkortsteori.
Såg hockey en stund och tränade i tältet.
OCH jag insåg precis att det är tisdag i morgon och det sög. Jag trodde att det vara onsdag så jag hade redan packat träningskläderna...sug
för då är det i morgon.



emma sunnefeldt säger:

ÄLSKA RIHANNA



Hey baby
How you doing?
You know
I'm gonna cut right
To the chase
Some women were made
But me, myself
I like to think
I was created
For a special purpose
You know,
What's more
Special than you,
You feel me?




FÅNGA VARJE ÖGONBLICK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0