SOMMARLOV

första dagen på sommarlovet var igår
jag jobbade mellan 10-17 (faktiskt ganska pigg efter balen)
efter jobbet åkte jag och mekke till stackis för att äta på jimpas förskola på sommarfesten och se barnen sjunga!
direkt så åkte vi på cirkus, dock såg vi bara halva pga av trötthet, jag somnade på cirkusen för att jhag var så trött, så vi köpte melontugg och godis och körde hem till mig och såg fotboll och film=)
städade lite och somnade fort.
i morse steg jag upp innan 8 för att göra emelies hår till studenten innan jag sov en stund till och åkte iväg till jobbet!
slutade innan fem, sminkade mig och bytte om! nu sitter jag hos emmaA med en cider i handen och det är FEsT


ses GOTT FOLK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0