MÅNDAG

jag känner hur mycket jag saknar våran stuga i lillkågeträsk när vi i helgen var i melkers stuga. fullt upp med hela min och hans familj, morbröder, vänner och massa barn! jag älskar stämningen och att bara vara. även fast både jag och melker hade feber, halsont och snorig näsa så hade vi fullt upp med femkamp, södervik open i tennis, bastu, fiske, grillning och kortspel! vi fick runt 10 ätbara abborrar och det är nästan ett under eftersom att alla utom melker gallskrek när fiskarna hängde i luften och ingen ville röra dom.
melker fyllde år på lördagen och fick paket och fika! Vi kom hem igår helt slitna och såg film innan vi somnade. Igår var sista dagen på semestern, 2 lediga veckor går väldigt fort när man har roligt. Fortfarande krasslig, men inte stoppar det mig från att jobba eller festa!!! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0