sommaren

kos var mer än king!!! god mat, bra pool, skön strand, bra sällskap och en någorlunda bränna. God sprit, fakebrillor och så kepsarna..
min enda lediga dag hemma under min semester var i går, och GISSA om jag var(är) sjuk. Dock ej svininfluensan. Det suger. Två filmer, melontugg och middag och tvspel hos pappa och anna.
Åker till Lycksele idag med hela feta familjen för att umgås och fira melker som i morgon fyller år. fiska, bada och spela kort. jag har trots allt köpt ett metspö.
börjar jobba igen på måndag och hoppas att jag är frisk innandess! jobbar två veckor på salongen innan jag ska till umeå och jobba på nolia i 10 dagar. Missar matcher träningar och fester.men SEN bär det av söderut, förhoppningsvis:-) nu ska jag på stan och hämta ut paket och köpa melontugg för att sedan möta upp mekke och åka hem och packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0