onsdag

vaknade med huvudvärk, så käkat lite extra piller för att orka med denna arbetsdag!
igår blev det lite för mycket arbete! var först på salongen mellan 10-20 och sedan direkt över på aurum för att jobba till midnatt. kändes väldigt ovan eftersom det var längesedan jag jobbade där sist!
Hostar mer än vanligt och är bara LESS på allting som handlar om sjukdomar. jag har nog svininfluensan ändå!! väktaren igår vågade knappt komma i närheten av mig.
på lördag börjar nolia = mer jobb. så min nästa lediga dag är 12 augusti. LEVANDE
och min kamera är förövrigt helt död. måste och lämna in den snarast och förbi jysk och ikea... vart är tiden?????
nu: jobbet!!

och föresten! Public Ememies var OK. Lite för mycket pang pang och egentligen inte en film som faller mig i smaken! SKa kanske och se Sommaren med Göran på fredag och håller tummarna för att den är bättre=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0