good enough

Helgen har varit bättre än king!!!
torsdag var det personalfest med salongen och respektive! drack gott & åt halvgott i balzactältet! drack mer och åkte karrusellll :)
fredagen började med ett helvetes löppass med melker i uppförsbacke. och jag lovar att jag aldrig hann hela vägen! dusch och stan innan festen började. Förfest hemma hos mig innan Tomas L som rockade. öltält och förjävkligt mycket trevligt folk. HAde mer än tur när jag fick ett nytt 2dagars pass när någon tagit mitt.
lördag var lite halvt slitet. Stan och dusch och iväg till emelie där festen redan var igång, allt gick fort, alla var fulla och de flesta på altanen spårade. Kändes som att det var mer folk på lördagen, öltälten kingade och vi såg mayhem. åkte karusell och krossade ALLT i min väska. Hade inte koll på något, men tur att melker hade det iaf.
det var KIIIIIIIIING!!!!!!!!!!!!! puss
och föresten så hängde vi med johan palm i cirka en minut. jag tyckte att han var ful så han fick låna mina brillor en stund. bild kommer kanske.
och varför packar jag ej?


VI DRAR TILL KOS i MORgon




elin, denise, zola

moa, melker, denise

empa, jonasson, dave och jessica

cammen och empis

Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder

2009-07-13 @ 22:38:31
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0