HEMAVAN 2008/2009

ELIN LUNDKVIST, ISABELLA GREBACKEN, IDA LUNDSTRÖM, JULIA LINDGREN, HELENA JOHANNÉSEN, DENISE BÖRJESSON, HEMAVAN 2008/2009. this is my story:

jamen så mycket som har hänt under bara en vecka tänkte skriva lite dag för dag så vi kan minnas det lite bättre!

28 dec
07,40 var 6 pigga och taggade bruttor på skellefteås busstation med destination hemavan! 9 timmar senare landar vi! Hockey i centrumhuset och massa gooosiiiga människor som invaderade våran stuga!

29 dec
väckte bella med fin sång på morgonen, backen vid 12. första cidern klockan 13, shottade 13.30, after ski med drinkar 15, dusch mer drinkar till centrumhuset för att äta middag, beställde in skumpa, lax, cider, mer fest i stugan, härliga grabbar från bureå och king på hotellet osv! och det bästa; ISABELLA 18 år!!!!!

30 dec
vaknade pigga pch glada och ut i backen, världens största fall i backen av mig, flög minst 20 m på magen(jag skrattade ihjäl mig, julia också) after ski klockan 15, fest och fest! middag mer fest landade i stuga L och därefter hotellet ( minns jag rätt?) helt king med killarna från bureå och tjejerna!! ..................
ingen videokamera, ingen digitalkamera, inga kontanter och ingen jävla sprit

31 dec
inget var som planerat egentligen, nyktert på after skin och en promenad. VÄRLDENS finaste vänner med den bästa nyårsmiddagen, bästa förfesten och den finaste dukningen! Den bästa sammanhållningen och så fest!
Hotellet, festen, dansgolvet (SJUKT fullt) shottarna, världens bästa vänner, partyhattarna

1 jan
vaknade, backen, after skin, råtaggade, shottar och cider, otaggade, film, gurka, äcklig middag (kan jag kalladet för middag?) och ingen sömn

2 jan
steg upp efter att inte ens ha sovit, 04.05 gick bussen och vi landade i skell 11.35 SKÖNT att vara hemma!!!!!  lämnade bella och jules i hemavan men dom klarar sig!!!!!


har nog varit en av de bästa veckorna i år (förra året, men vi ska inte glömma turkiet, yran, sthlm osv)
jag kan inte sluta att säga det men jag tror faktiskt ingen har så bra kompisar som jag!!!! inte ens mina vänner hehe.  det går inte beskriva hur fantastiskt jääääääkla kul vi har haft det, 5 dagars jag svär (5 ½).
Rysningar ikroppen, glädjehopp och jaa inga ord!!!!!HADE HOJ.
neej inte så! så mycket att minnas, vi har skrattat & vi har gråtit!!!
och vi har fanimej aldrig druckit så här jäkla mycket!!!! speciellt inte som på hotellet, varje afterski var vi packade och ändå shottade vi turkisk peppar!!! ååååååå jag blir bara så arg att det inte går beskriva så fantastiskt roligt vi har haft det, alla bra stunder har ju även gropar!!



SÅ SANT
jag har världens bästa vänner genom allting!
man ska inte lita på någon, det är så sjukt!!!!!! jag tror aalltid för gott om alla människor och jag förundras över mig själv att jag inte lär mig!! om det är något jag hatar är oärliga människor som inte vet skillnad på MITT och DITT.

sammanfattning:
HHHHHADe HOJ

-born to be sheeeeeeeep
-shut up
-sorry, just bathing
(ibland: -no, you shut up)

-say sheep
-sheeeeeeeeeep


STUGA 10 (vart kom allt folk ifrån)
bra jävla musik
BOTTEN UPP OCH RESTEN I HÅRET (utom smuttarn (kakan))
bra i backen
världens bail av mig vid solkatten
världens bästa vänner
god mat
härligt folk
turkisk peppar
mer turkisk peppar
after ski (varje kväll)
ica
dra kortet i baren  (ingen märker)
skumpa
Rosa pantern med minttu???
kameror
6 galna tjejer
världens bästa resa
nyårsmiddagen
stulna saker
fest
höga klackar i backen
gratis skjuss av flera snälla hemavansnubbar
människor överallt
förjävla roligt
och mer shottar
killarna
förfesterna
överkonsumtionen av alkohol
mer sprit och drinkar

hur mycket minns vi inte??? HADE


tack till andra alla som också medverkade!
HADE hade HOJ












nyårslöften 2009

kunna säga nej
- är nog jag sämst på, mååste lära mig, iallfall i bland

sluta vara tidsoptimist
-dygnet har inte 40 timmar och jag lovar mig själv att inte planera varenda minut av mina dagar

bättre självförtroende
-vem tror mig om jag inte själv gör det?

umgås och ta hand om mina nära
-allting kan hända och vi måste ta hand och värna om varandra (ännu mer)

Kommentarer
Postat av: 3lin

Världen bästa inlägg (L)(L)(L)

2009-01-03 @ 19:02:08
Postat av: Denise

världens bästa vänner (L)

2009-02-10 @ 11:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0