Whenever I hear that sound

jjjjjjjaaa torsdag = slut
fredag = svinbra

har frisörteknik på morgonen och på eftermiddagen ska vi öva göra frisyrer pådansarna i dansväxthuset till deras show! efter så ska jag sandra och ida hem till mig, göra oss i ordning! jag ska laga mat innan rebecca emelie emma och elin kommer för att ätamaaat!! Sedan kommer resten och invarderar huset med partyyy=) vi får se vart vi åker senare!
19 års fest kallas det! firar att jag inte längre är 18 och för att jag kommer snart bli 20 ;) HHhhe
träning i dag, förberett middagen i morgon lite smått och ritat upp olika frisyrer! spelat lite mer mario=)
King också att jag fick MVG i kultur och stilhistoria =))


´
-18 får mig att längta!!!!!

summer '09

och
 som vanligt är det all in i morgon=) rosa pantern, baileys, och champange! ses i dimman=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0