voy a ir a estocolmo

vvvvad händer?
varför är jag vaken nu?
varför har jag inte packat?
varför har jag just kommit ut ur duschen?
varför har jag bara med mig 2 par skor?
varför skulle jag färga håret på mig själv nyss så att  det såg ut som mitthår var brunt?
varför lämnar jag alla kläder jag vill ha hemma?
varför har jag skrivit världens sjukaste packningslista medmelontuggummin???
varför är jag KING PÅ MARIO?????? JAG HAR VARVAT Sssssssssssspeleeeeet!!!!=D viktigt
nu lägger jag ner



jag kommer att komma hem som en ny människa
helt ny, med tyngre väska och 100 kg lättare.
som jag har väntat på detta och jag fattar inte att det skeeeeeer.
och när det kommer till chris b och rihanna är jag helt säker att ingen kan tycka om dom så pass mycket som jag!!!



så här kommer ni aldrig få se mig igen, så kika en extra gång



ps. varför har jag melontuggummin i väskan som jag inte har rört än?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0