I will always love you

MATS ERIK LINDBERG

* 9/2 1962

† 20/1 2001

8 år sedan du lämnade oss.
Finns inga ord så mycket jag saknar dig.
Nästan allting har förändrats, vi har vuxit upp,
Lisette bor i Australien, jag är snart frisör och Kevin går på högstadiet.
DU finns fortfarande kvar inom oss.
Saknar dig så mycket och jag önskar att du kom tillbaka. Jag glömmer dig aldrig.
Älskar dig i all oändlighet.

din Denise.

Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?
- - -
I miss you
Miss you so bad
I don't forget you


I wish that I could see you again
I know that I can't, oooh
I hope you can hear me
'Cause I remember it clearly
I've had my wake up
Won't you wake up
I keep asking why?
And I can't take it
It wasn't fake it
It happened you passed by



Läs här så bra syster har skrivit.
Och även i förra veckans nummer av Allas.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint skrivit, det kom en tår trillande ner på min kind då jag läste ditt inlägg. Älskar dej

2009-01-22 @ 08:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0