solen är med mig

jaa helgen som varit har bestått av:
19´årsFEST! helt underbart!!
 jobb
skola och klippning
mer jobb
träningar
core
SUPERMARIO

festen var king och mitt hus lever! tro det eller ej! två räckte inte riktigt tilloch sov i stället för att umgås! olles var för första gången roligt! och allt var mer än bra=)
öppet hus på skolan i lördags och jobb på kvällen! Nyhléns och Hugossons hade personalfest som spårade ur en bit! Lite för mycket av det goda så att säga, men många trevliga människor.
Jobb på söndagmorgonen innan träningen! Har varit beroende av Super Mario Bros 3 sedan i onsdags och elin har redan börjat kollla efter behanlingshem...
Spelade efter träningen och till jag skulle på core, även efter... Har kommit till värld 7 och nu är det fanimej stopp!!!! jag är helt upphetsad. Skriker slår alla materiella ting och har världens sämsta reflex (blir svinrädd när det ringer) går der bra? NEJ
nu måste jag duscha eftersom att träningen idag slutade vid sju, så jag har suttit här en timma och svettats.
nejfan nu lägger jag ner mario......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0