So don't be scared, I'm right here baby

aaaaahhhh!!! nyp mig i armen! drömmer jag?!?!?!?!
i morgon smäller det. på RIKTIGT alltså. jag kan inte ens förstå att det är saaaantttt
FAN så jag ska skrika till min hals inte kan prata
jag ska hoppa till jag inte känner mina fötter
och jag ska älska så länge det finns kärlek!!!!!!!!!!

kom nyss hem, har haft en lektion med spanska idag! Andreas från L'oreal var på salongen och gick igenom alla produkter eftersom jag missar det i morgon så han kommer till skolan!
allt är king!!


och jag ska shoppa till mina pengar på kontot är sluuuutt
skor mest iallfall och någon väska. ååååh det passar bara så perfekt + lönen i morgon=)))
having the time of my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0