skola!

första riktiga skoldagen med lektioner, fast vi hade typ inga lektioner! inga jobbiga iallfall=)
började att spela Super mario bros 3 på internet på lunchen och sedan var jag fast!! fast som elin brukar hålla fast mig!
har spelat under lektionen efter skolan, när jag kom hem, och nu när elin och frida har varit här!
har tilloch med köpt spelet till våran stenåldersgamla 8 bitars på tradera!!! hur fränt är inte det? och sennär började jag hänga på tradera? gjorde mig en användare i dag och gav mig attan på att jag skulle vinna fighten, AND YES. I DID IT =)
Jag elin & frida såg iallfall Just like heaven, har sett den förr och den är endå så fin=)
släkten har firat mig och jag har kasserat in mer pengar, alltså bara kuvert, tråkigt men sant! i morgon har jag bara en lektion, español och ny fröken! kommer nog bli braa!!
åååh himlarns, jag som hade tänkt spela tvspel i morgon innan träningen men kom på att jag inte har fått det än! SMART

och föresten beställde jag linser gratis,bara fraktkostnader! så framöver kommer jag mycket troligt att ha annan ögonfärg( dvs om jag får påmig  dom)
adios mi amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0