PIGG OCH GLAD

fest igår , all in! och jag kan verkligen säga att det blev så! HELt king alltså
en klippning på dagen och sedan började jag och emelie med våra hemmagjorda turkiska peppar! faasiken så gott och det gick bra efter en stuuund=) En sväng förbi Calles och såg Zappe och dom spela! rockade med litegrann och träffade folk!
Emelie envisade att vi skulle gå till balzac hyfsat tidigt så vi satt och snackade och hade mysigt=)
Åkte hem vid halv två och såg småkronorna förlora =/
somnade vid 5 men lika glad är jag ändå hehe! börjar jobba vid 12 och sedan är det "släkt"middag på tatung! ja eller inte med min släkt.

ps. jag är still druunk


två fulla och glada tjejer!!



som elin sa (och jag kan inte säga det bättre)

En lillvecka med överkonsumtion av alkohol,
detta har lett till ett antal skål.
Jag vill som bara tacka för denna tid med er,
och jag hoppas verkligen att det blir fler.
VI alla vet att det har hänt otrevliga grejer,
men ni ska veta att ni är världens bästa tjejer.
Jag kan börja med att säga att Denise har allt,
det enda Ida gör är att äta palt.
Bella säger att öl är det enda som gäll',
Och julia springer runt med sitt blåa underställ.
Med helena i backen är det bara att härda,
för jag skulle vänta på er alla, det är ni värda!



hehe elin är king=) skål på fredag igen! då gör vi umeåååÅ!!!

Kommentarer
Postat av: Fest

Fan vad kul det låter med umeå!

Vilka blir ni som drar dit ?=D

2009-01-06 @ 15:11:25
Postat av: Denise

I nuläget så är det Emelie, Elin, Rebecca och jag=)

2009-01-06 @ 16:15:21
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0