jamen shittt

i morgon är det fredag och på måndag är det måndag, eller lovet är finito!!!
kan beskrivas på många olika sätt! i morgon ska vi dricka skumpan som aldrig dracks på nyårsafton, jag ska träna och åka till umeå!!!! feeest för alla slantar (nästan)
idag har jag varit på stan med Christoffer, köpte en klänning åt emelie och färgade håret! tänkte hitta något roligt att köpa men i denna värdelösa shoppingstad hittar man inget annat än vad resten av HELa stan har KING att vara positiv iallfall!
Jag har tränat fotboll och ätit så magen sprack. eller ja! Christoffer hade gjort fruktsallad för hela världen när jag kom från träningen så vi åt och åt och åt...sedan såg vi en värdelös film, Morgan Pålsson - världsreportern. Om ni någonsin får  för er att se den,ett råd ; Gör det inte! se hellre Björn Gustafssons film, jag såg bara början och den var suuuuperking, skrattade så att min spruckna mage läkte och han kunde skjussa hem mig!
Kom hem till mitt varma och skönaste rum och nu tänkte jag lägga i från mig min kära dator som äntligen accepterar vårat trådlösa nätverk,YES
 
hittade massa bilder här också från 2007!
Lördag blir det en sväng på stan i umeå innan jag åker hem och vidare till stackrönnan, söndag kommer nog släkt och diverse människor för att säga HEj eller så=) och träning ska hinnas med också!
(ps det heter inte love & peace)
t
missuuu

PEace and love=) fan vad fult jag skrev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0