I'm gone make you say you love me

jaa så klart har alla goda ting kantiga hörn!
under chris brown konserten kunde jag bara skratta åt människor i publiken klagade folk på att man knuffades, stog nära, skrek på vakterna och försökte så att vakterna skulle lyfta bort människor. BARA allmänt klag!
VA FAN!!! har ingen varit på konsert förr? Vi stog näst längst fram och de klagade på att det var trångt????!!!!
de stod och petade på mig och tyckte att folk var lespiska för att någon rörde deras rumpor.
jag skrattade inombords, helt sjukt




iallfall så hittade jag oss i bakrunden på några kort på stureplan.se! packat med folk?

Jenny Lundberg & Sofie Einarsson




och andra bilder från helgen





idag på salongen klippte jag mormor och färgades hennes hår, tonade sandrat s hår, hade produktgenomgång på SP och klippte sandra = fullt upp!! kul och bra helt enkelt!
tränade efter praktiken och sedan waynes med världens bästa emelie och elin! vi skulle nog kunna sitta där hur länge som helst och bara prata om det inte vore för att det stängde klockan 21. (suger)
Beyonce i maj, utlandsresa, kommande fester, sommaren, framtiden. Ja det mesta gjorde oss mer och mer taggade på vad livet bjuder på=) love

Kommentarer
Postat av: MONICA

hahah klockrent att fastna på sturep bilder ;)

aja hjärta på varje sekund av helgen och hjärta på varje milimeter av er!"!! =) pysss

2009-01-26 @ 23:44:30
Postat av: rebban

så fina ni va ;D

är faktiskt överraskad att du använde linnet ;) wiie

2009-02-01 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0