I wanna get down, down, down, down








jag blir bara mer och mer galen när jag verkligen inser att jag har sett chris live. Lyssnar på honom dygnet runt, verkligen!
och varje gång tänker jag på hur när han stod där på scenen och jag vara bara en meter ifrån honom.
han är barasååååååå.
jag läste i gamla inlägg för den delen också. Jag var nog redan kär i han för 2 år sedan eftersom jag ville gifta mig med honom för 1,5 år sedan!




jag skulle göra allt för att se denna låt live




jaamen idag har jag haft spanska! tur att jag hade kommit ihåg att göra läxan iaf...
klippte annette och en tväris på stan! Måste förbi jobbet och sedan träning ikväll.
I morgon  är det fest för alla pengar!! Sandra har fyllt år och därför ska vi hälla i oss alkohol.
Just nu känns det bara bajs för jag vet inte hur jag ska lägga upp morgondagen, eftersom vi ska befinna oss i boliden. Har kanske bestämt vad jag ska ha på mig, men resten är en gåta. LOVE LIFE





åååh. vad håller jag på med? Sitter och kollar upp flyg till Irland på lördag??? vvvvad händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0