I guess I’m their soldier


ja vill ha bikinin och sommaren!


har klippt mamma idag, varit och handlat, lagat mat och sett hockey! utklassning.
känner mig lite mer utvilad igår eftersom jag fick sova några timmar idag!
Ikväll blir det filmmaraton med kakan och kanske emma, får se vem som håller sig vaken.
fest i umeå på fredag och gissa vem som ska rocka?!
blir nog någon 19årsfest eller dylikt iallfall, vem vill missa ett festtillfälle?????not me=)hhähe
stockholm om mindre än 3 veckor. Sedan hade jag ett löfte till mig själv om nykter i februari. hhhm emma fyller 18.
men ja vad ska man göra när festmaraton (finns det något sånt?) började i december, FÖRRA ÅRET
jjjjjjag lever livet och det är fan king=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0