BRA DAG

världens ovärdaste dag!
steg upp och duschade, cyklade till skolan och när jag skulle hoppa på bussen insåg jag att min börs var borta! Tappad? Panik? JA
Åkte till skolan och väl där fungerade inte internet så vi hade genomgång i en kvart sedan fick vi jobba hemma. KUL
Fick hämtning och åkte hem. Hittade börsen under soffan. PUH. Åkte till stan där jag satt och väntade en timma på salongen innan jag åkte till skolan igen. Då såg vi en film på en kvart och sedan fick vi sluta för att internet inte fungerade. KUL
var i stan vid halv 2 och ska vara på nordanå klockan 5. Så jag cyklade hem.
 bara jobbigt alllstå, hellre vill jag ha lektioner istället för att bara vänta. för det är något jag verkligen är dålig på. Vänta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0