11 Januari 2009

Ja, vad ska man säga? 19 år
Känns faktiskt rätt bra, även om det lite onödigt är det ett steg närmare systemet=)
Vaknade vid 10 av att pappa anna och jimmie sjöng i fin stämma "Ja må hon leva", öppnade paket och åt litegrann innan jag skulle vidare till mamma, där var det paketöppning för fulla muggar! jag hann knappt komma genom dörren innan jag stod där med alla paket i famnen! en digitalkamera (exakt lika som i julklapp) och lite smågrejer, pengar headset tofflor m fl!
GIck ner och bytte om och skulle  just i väg på träning när jag hör "ja må hon leva" från köket. Hhhhhhhm där satt emelie elin rebban och monica och hade större leende än själva ansiktet. "jamen såfint, tack " sa jag och kramade  dom.
GIck inte riktigt så lätt!
"Ska bara iväg och träna, ni kan vänta så kommer jag om 1½ timma" sa jag men dom envisade sig att först skjussa malin till träningen för att sedan sätta på min en ögonbindel och åka runt ett bra tag!
jag gissade på boda borg, och javisst stämde det galant=)
Team Denise ( Jag, emelie bella och monica) utklassade Team Elin ( Elin emma rebecca och julia) men vi var glada ändå! och så jag sprang själv i banorna medans de andra satt kvar och väntade :-D hehehe
avslutades på tatung med goood mat! eller sedan åkte vi hem till mig och spelade spel och massa prat!
jag har sagt det många gånger - jag har världens bästa vänner=) ppppppusss på er alla!!!!

för att inte talaom att det blev ett king avslut på jullovet som har varit king det också :):):):) llllooove


Kommentarer
Postat av: ida

Grattis gumman!

2009-01-12 @ 04:26:14
Postat av: Karro

Grattis Lillskit ! =)=)

2009-01-12 @ 11:52:12
Postat av: elon

hehehe

2009-01-12 @ 20:00:01
Postat av: elon

Grattis stumpan ännu en gååååååång

2009-01-12 @ 20:00:51
Postat av: elon

Grattis stumpan ännu en gååååååång

2009-01-12 @ 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0