YES

nu har jag bokat en resa för att hälsa på stockholm i maj, utan hemreeesa så vi ses i nästa liv =D=D


redovisningen i morgon kommer att gå åt skogen eftersom att jag har "glömt" att ta tag i det hela (?) eller så är det för att jag inte riktigt vet vad jag skababbla om. Emma och Jessica tyckte att jag skulle ordbajsa så det lär inträffa. Synd också att redovisningen inte ens är samma som inlämningsuppgiften och att jag kommer vara ensam i någon annans klass!
Och i morse var jag tröttare än tröttast. På min älskade tisdag var jag tvungen attt befinna mig på skolan klockan 9. KULjul. jag kommer iallfall att få vara ledig 3 onsdagseftermiddagar för det så det känns som ett väldigt smart byte!! Plus att jag är ledig från lektionen i morgon eftersom vi var så snabba idag! =)

ps. Usa den 30 maj. Boston alltså. vi ses där, spikar vi det?
ps2. varför ska jag vara nykter på fredag när alla ska festa som fan? och varför ska min lever få vila och inte alla andras? jag har nästan ångrat mig. dock är jag envis som en åsna och tänkter fanimej inte att ge upp

Kommentarer
Postat av: camilla

Yeeeeeey nu är du bokad :)Sthlm är helt underbart! Du ska bara veta ;)

2009-02-18 @ 22:41:59
URL: http://cappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0