lördagkväll

och jag sitter ensam på hotellet som för tillfället är stendött!
har agerat kock och städat, men faktiskt har tiden gått fort, redan 6 av 9 timmar avklarade.
ville verkligen inte jobba men lite melontuggummi fick mig på bättre humör, magonten och tröttheten tog över vid två men är borta nu iallfall.
i morgon ska jag sova, länge! och på måndag jobbar jag på salongen KING=)
föresten jag hade glömt att det var lov så nu känns alllting betydligt bättre hhhhehe!!
gårdagen var också helt king. Brudddar, förfesten var helt perfekt, dock några för många shottar...



GE dom förfan inge mer att dricka!!!


OCH en viss elin lovisa lundkvist hade min mobil i går..

Mamma kom och hämtade mig 10 min senare får hon ett sms av "mig"

- jag mår bra, ringer sen!

1 minut senare

-mycket ljud

6 minuter senare

-OKej.. det är elin. Hörde att denise har följt någon vakt hem.. jag ska försöka få tag på hon


HAHHA så klockreeentt!

Kommentarer
Postat av: "anonym"

Te quiero

hahaha:D

2009-03-01 @ 16:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0