tisdag

jag ligger här som en gud i sängen med datorn på magen och njuter av tisdagar.
jag älskar tisdagar för det är min lediga daggg=)
Inget blir sämre när det går Top 10 med RIhanna på MTV!! allt är alltså king
så idag tänkte jag städa, plugga och träna! Sedan ikväll är det visning på statt!

jaja. Lördags var king! FIxade lokalen, ansiktsmask, inpackning, och gjorde oss i ordning! Elin lagade  maten eftersom jag inte hann med riktigt allting som skulle göras! SHottade några gånger ochmaten smakade bra och alla (nästan) var nöjddaa!!
Väl på festen kom det mycket folk och tiden gick fort, allt var king utom emmas jacka. Kom hem vid 2 halv 3 och ställde väckaren på 07.20. Lagade kycklingsallad innan jag gick och lade mig!
Pigg och Glad (?!) var jag på brännanskolan klockan 8 redo att bege mig mot norsjö för att träna 2pass fotboll!
Det gick bra,  eller min hals överlevde utan några stora attacker.
Kom hem och lagade finmiddag och fick finbesök av Mormor och Malkolm! Senare hämtade jag elin och emma, vi skulle se film och tugga melontuggummi.  DOck gjorde jag andra alternativet bättre eftersom att jag somnade till filmen..
Igår hade jag praktik! Hårförläning på Sofia, Slingade Sandra och Klippte Elin.
Mysig middag med Annette och Emma innan vi fick finfrämmande av självaste REbban och eeellon.
Frukt, bad,tjejprat och en jacka i torktumlaren.
 Middagen var king och jag funderar på att bli kock!!!!

Nu slutade precis Take a Bow och Disturbia är i gång. LIVET ÄR KING OCH RIHANNA ÄR BÄST
och mest king är att emma är SWEET EIGHTEEN













http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4369520.ab

jag gråter inombordsssssssssss

"Misshandeln som kan kosta Brown karriären inträffade.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0