såhär fungerar det:

söndagkväll och varken jag eller elin orkar gå/cykla till den andra låter smsen såhär:
(jag sa att jag orkade inte cykla)

elin- gere denise, jag kommer inte förlåta dig för det här och kanske inte sncaka med dig på två veckor, men annars ärdet lugnt.
denise - Jaha bara två veckor? då är det ju lungan. Fast två månader vore lugnt också!
elin- det blir två år om du fortsätter kaxa?
denise-varför inte 2 kvartal eller 2 millenium?
elin- Vem ska du festa med då? vem ska du ramla med på stationsgolvet? och vem ska du måla fransk manikyr med i sommar då? nu blev du nog tyst
denise- jag har ju alltid molgan
elin- men du gillar inte han lika mycket som mig
denise- men vem ska du plocka upp från dansgolvet?  vem skadu shotta med? och vem ska vara fullare än dig? och vem ska du skratta lika mycket med?
elin- jag vill nog inte vara sur på dig längre.. insåg just att halva mitt liv försvinner om inte du vill vara med mig
denise- ... så du har varit sur på mig? :( åh, kom hit så jag får krama dig
elin- det var där vi startade den här diskussionen, haha den går jag inte på :*

har vi för mycket gratis sms?





Let me fill your heart with joy and laughter
Togetherness is all I'm after
Just call my name
And I'll be there (I'll be there)
yeah, yeah

I'll be there to protect you
With an unselfish love that respects you
Just call my name
And I'll be there (I'll be there)


love
you


Kommentarer
Postat av: love u

Alltså jag blir typ tårögd, ditt finaste (och det ovanför också) inlägg!!!(L) elin<3denise

2009-02-23 @ 10:52:09
Postat av: MOnkeee

HAHAHAHA varför vaar de där världens roligast konversation? hahha så typiskt er =))))))))))))) PUSS

2009-03-01 @ 13:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0