religionkunskap

Såhär ser det ut när jag räddar liv:

Och så här ser det ut när Sandra räddar liv:


Skillnad?



Jag sitter på skolan och har religionkunskap. Vi håller på att skriva om olika dilemman som vi har redovisning och inlämning på till veckan och jag sitterfast.
Jag skriver om utseendefixering. Vår etik säger att alla är lika värda, men våran moral gör så att vi sminkar oss, gör olika frisyrer och köper de senaste kläderna. hur påverkas vi egentligen?

Jag har skrivit mer än hälften vilket känns helt OK! har nästan kommit igång men jag är inte riktigt taggad för att skriva just nu, eller tttttyp!! nej nu ska jag rocka vidareee.
Bitterfittan ikväll med aurum och soppa på västerbottensteatern!
och igår var jag överamitös.
-städade hela huset (dammsugade, skurade,dammtorkade, stökade undan och vikte all tvätt)
-diskade
-Tvättade
- tränade
- var på visning
-såg film
-skottade gården


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4378294.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0