onsdag!

redovisningen idag gick bra! jag vet inte riktigt hur, men jag knåpade ihop lite mer text på morgonen och babblade på! Det var om vad jag tyckte och hur jag blev påverkad av ämnen jag hade valt så jag sa vad jag tyckte och sedan var det inget mer med det! Min lärare var nöjd och jag var också nöjd!
Slutade vid 11 eftersom vi blevklara igår med arbetet på arbetsmiljön och säkerhet så jag cyklade till stan och köpte ett paket åt Anna som fyller år idag, Grattis =)
Cyklade hem i kylan och hatade min tröga  cykel lite mer än vad jag redan gör! Skulle göra spanskaläxan men hade redan gjort den på skolan så jag slog i gång Step up 2 och bäddade ner mig i soffan och med full värme på mitt rum. Jag tror att jag såg 15 minuter av filmen... vaknade någon gång under filmen men jag var helt död, tror att det är effekten sedan emma bodde här! Vi var uppe sent och låg och pratade varje kväll och så jobbade jag förmiddag hela helgen så jag har inte sovit ut på väldigt länge, men skönt var det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0