my time

fredag den trettonde har just passerat helt felfritt! helt sant=)
började skolan vid 9, efter ha duschat i iskallt vatten (kanske den enda "oturen" jag hade) så kom jag mig till skolan i tid! Hade en kund på morgonen, färgning och senare på dagen hade vi lite teori och så fick vi sluta lite tidigare!
En sväng på stan innan jobbet! var en lugn kväll, eller ganska iallfall!  Jag emelie och roggan mot världen (gästerna) som hade endel krav.
Mycket melodifestivalfolk bor på hotellet med tusentals frågor!
Kom precis hem och ska sova nu innan min skönhetssömn blir störd av väckaren vid halv 8! Börjar jobba först klockan 8 i morgon och sedan klockan 2 fortsätter jobbet efter att jag har firat min lillebror som fyller 6 år=)
Jobbar till 19.30 så all min kärlek går till jobbet en sådan fin alla hjärtans dag!!
Söndag jobbar jag ännu mer men avskrev mig från kvällspasset iochmedmin redovisning som jag nog bör skriva klart!
ajaj mer om det! hoppas att alla som festar har kul och tar en turkisk peppar-shott migg=) för det är ni värda=)=) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0