meet me down stairs


jag är bara hur taggad som helst!
på livet
på fest
på skolan
på jobbet
på alla kingiga tjejer i morgon!!!!!
åååååååh är jag frisk?


det enda jag och malin gjorde på uppvärmingen var att skratta ungefär, åt allt det som inte var roligt och åt det som var roligt!! var lite okoncentrerad meen sprang som en idiot vissa gånger!
på söndag blir det mest troligt klättring med laget som kommer attt vara king,dock kommer jag att suga!!
skola i morgon till 13.45 så ser vad vi helgen bjuuuuder påååååå=)


T-pain feat Chris Brown - Freeze
Beyonce - Radio
Beyonce - Satellites
Chris Brown - Heart aint a brain




GISSA CITATEN:

- kom nu , kom fyllesvin, du vinglar, man kommer inte se något från kameran, man kommer bara se mina ben och filmkameran kommer att vara där borta (pekar)

-IDIDOTER, fattar ni inte hur man låser bilen??? (stänger bildörren) SÅ HÄR gör man. (filmar sig själv) JAG ÄR BÄST!!!

-Vet ni en sak? jag och denise är jätteledsna (gapskrattar ) för vihar inga bankomatkort eller körkort (skrattar mer)

-Vart fan är min grill öl? Jag är ju grillmästare

-Ja, nu är vi alldeles strax hemma, vi har just kört förbi varuträsk, eller nej, vi kör snart förbi varuträsk. OCH nu blir vi omkö, VA FAN VI BLIR OMKÖRDA!!!!!! nu ärdet all in

-ANDRA SIDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!



jjjjaa det är storsjöyran jag talar om!!!! rysningar i hela kroppen när jag och elin såg filmen




Kommentarer
Postat av: elon

hahahaha love storsjöyran:D:D alla är idioter.,..

2009-02-20 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0