let me call you a cab

just nu sitter jag på jobbet och tycker synd om mig själv!
vaknade av väckaren halv 11 och plågade migg upp, jag jobbade till 2 igår så själen ville egentligen sova mer!
Ont i magen, huvudet dånade och hela kroppen var öm, såsom att jag hade blåmärken överallt!
Jag tänkte att det var bara för att jag var trött, så jag åt, sov lite till och for iväg på träningen. Väl på träningen kände jag hur hängig jag var så jag tog 2 ipren och tränade väldigt lugnt!
Kom hem för att direkt efter duschen cykla iväg till jobbet.  jag kände mig otaggad som fan och då jag kommer jag möts jag av anna som säger att ingen kock kommer att dyka upp så jag får laga mat också!
Så jag håller på att koka upp vattnet till potatisarna och göra någon fyndig sås.
I morgon jobbar jag på salongen mellan 9 och sex. En timmas lunch och lite andrum, fullt upp hela dagen.
Och när ska min feber gå över? inte i den här farten iallfall!
och tillråga på allt som jag kan skratta åt litegrann så sitter jag här i smutsiga kläder! Igår när vi skulle servera gräddbakelserna på travgalan tyckte jag tydligen att mina byxor och skjortan skulle se bättre ut med bakelsen inkletad på mig. Har inte hunnit tvätta, så här sitter jag med gräddmärken överallt!! hahaha


varför har jag aldrig tid att vara sjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0