freeeze, LIKE ME

jamen det är helt king=) torsdag idag och dagen har flytit på lika bra som älven!!
spanskan gick undan och jag fickhjälp att installera spotify, han försökte göra det igår men idag gick det betydligt bättre så ny kan jag lyssna på världsbäst musik oavbruten =)
jag hade kund, eller susanne på salongen som jag skulle slinga, sagt och gjort, det blev jättefint!=) och locka emelies hår hann jag också med!
nu sitter jag och finslipar religions arbetet och ska laga mat så jag inte får mjälthugg på träningen (ovanligt). jag tänkte göra bort spanskaläxan (vad hände med läxor på jb???)
Hockeyn hinner jag nog se en bit av sedan skulle elin komma och se filmen från i sommras, yran och roadtrip!!!!
jag ttycker verkligen de som inte har att ladda hem spotify!! sök på google eller dylikt=)

tydligen är rihanna och chris snart tillsammans igen. Hon har tydligen förlåtit honom,så det kanske inte var så allvarlig?!



stockholm.

Kommentarer
Postat av: sara

INTE SÅ ALLVARLIGT?? HUR MÅR DU DÅåå?????

2009-02-21 @ 21:16:33
URL: http://saralindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0