do you?

jag har varit vaken i mer än 2 timmar och än är jag piggare än alla lärkor!
gårkvällen var spårad. och vilka slutsatser kan man dra?
- jag har världens sämsta tålamod ( eller rrättare sagt ; jag hatar att vänta)
- ät inte dålig mat så du får ont i magen
- drick fort och bry dig inte om att du spiller
- bjud aldrig piteåkillar (förhastat)
- ta aldrig på dig att skjussa dina kompisar....

annars var allt king!
Glasgrejen är i mer än 1000 delar, vinglaset i 50 delar och alla plastmuggar var hela. vilken slutsats kan vi dra???
jobbar iallfall till 15, så ja 7 timmar kvar.


oooooch snart ska jag bli moster! Fick ett sms i gårkväll av Pernilla, så nu är det närrraaa=)=)


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jag vet, men mitt hår ÄR skadat : ) Blekt liksom..

2009-02-21 @ 11:04:28
URL: http://lindablom.se
Postat av: Anonym

- ta aldrig på dig att skjussa dina kompisar....



och jag som trodde du tyckte det va kul...

2009-02-21 @ 22:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0