across the room


man blir bara så himla lycklig av endel bilder!
Midsommar 2007!

och två timmar kvar på jobbet! det har faktiskt gått ganska bra.
Lagade mat till cirka 15 personer. Lax, potatis, Romsås och 3 olika sallader. Alla gick från restaurangen med ett leende på läpparna så jag hoppas att de gillade maten=)
ryggen dånar men efter några till ipren har huvudvärken gått över, för stunden..
Några incheckingar kvar och så ska jag städa bort det sista och förbereda för morgondagen.
Jag tog mig en liten sovmorgon i morgon så jag får vila lite extra. Och i morgonkväll har jag egentligen träning med Utvecklingslaget men för mitt egna bästa skippar jag nog den och vilar! Det var trots allt 2,5 år sedan jag hade feber sist! Jag är inte så jättebra på att vara sjuk, men jag ska göra mitt bästa HEHE tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0