TYPISKT

jag har precis städat hela lägenheten. diskat undan, dammsugat och torkat golven. städat undan allt som legat framme och slagit in alla julklappar OCH vad händer???

SVAR: byggubbarna plingar på och frågar om dom får byta fönster i morgon (07.30 & jag har sovmorgon) = vi måste ta ner alla gardiner, blomkrukor, lampor osv. På köpet kommer vi få fina nya fönster, men lagom timing att komma på det nu när jag har städat allt =/ för det kommer bli stööööööökigt. promise
egentlingen inte överdrivet jobbigt, men det skulle vara kul att ha läggan fin och städat inför julen men mitt schema går inte att bryta just nu

tisdagkväll : Jobba på hotellet
onsdag: praktik 9-17, träning ev julmys
torsdag: praktik 9 -17 17-ca 24 jobb aurum
fredag: jobb aurum 9-12.59 13.00 ->Lycksele
söndagkväll: kommer hem från lycksele, rebban fyller år
måndag: jobba på salongen 10-18, julmys med Klipp1
tisdag: jobba på salongen 10-16

PJU blev svettig av att skriva.
Avslutar med min nya favvobild. På bilden fullföljer jag verkligen mitt motto "Ge aldrig upp"
(jag menar: jag kämpar för hela mitt liv)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är ju kul att få nya fönster, hoppas dom är snabba. Men typiskt då du har städat.kram

2009-12-15 @ 19:12:10
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/
Postat av: MONKAN

hahahha älskar "ge aldrig upp" mottot, och jag älskar att de syns på bilden så jävla tydligt =)

2009-12-16 @ 12:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0