HELT SLUT

Praktik mellan 10 och 17 sedan direkt till jobbet där det bokstavligen var KAOS. Kollade på klockan första gången klockan 19.50, då hade jag jobbat i nästan 3 timmar och det kändes som jag just hade kommit. ALlt var galet och alla gäster ville olika. Kockarna fick lida och alla var glada. SVettades nästan ihjäl. Fick slänga i mig lite middag just efter halv tio. Kände att nudelpaketet jag åt vid ett inte hjälpte längre.
Egentligen skulle jag jobba på några timmar till men gästerna gick hem(läs;var för fulla så de gick hem) så vi kunde stöka bort och duka för morgondagens julbord=)
Tänkte duscha av mig och packa för i morgon blir jagupphämtad klockan 8 så åker vi till stttttooockholm!!!!!
Jihhhhhho, nu är jag helt döddd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0