dagens i-landsproblem

jag hatar att varje gång man är stressad så hamnar man bakom någon fårskalle i trafiken eller på affärer. Exempel:
- skulle till skolan och hade såsat på, hade 7 minuter på mig (tar cirka 10 min) och jag hamnar bakom Kebabgrillen (släpvagn bakom en bil) från sunnanåkansliet till rondellen, cirka 1,5 km. och han kör 15 km/h

-skulle till friskvårds och hade lite brådis. Hamnar bakom en övningskörare och i Ica Torget korsningen så får människan inte bilen att rulla. Säkert 3 motorstopp och jag var nära på tuta. idiot

-sprang tvärt in på cubus på lunchen. en NY i kassan som vaar segare än alla världens sköldpaddor. Två andra i personalen gick förbi men vägrade att öppna en till kassa. 6 min senare när jag är framme så får jag inte ens lägga undan plagget. VÄRT

- Jag kör bakom en övningskörare från dallas till polishuset. Mellan varje korsning kör hon (kallar det för en hon, vad annars???) max 20km/h i en sek innan hon bromsar in 50 m innan korsningen för att sedan vänta in en bil som inte ens existerar. NÖT


& vårat fina pepparkakshus=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0