900111

OM JUST DIG
NAMN:
Denise
FÖDD:
11 januari 1990
BOR:
På sunnanå
SMEKNAMN:
Denne
FAMILJ:
En jättestor
SKOLA:
John Bauer

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON:
ja det har jag
ÅNGRAT NÅGOT:
tror inte de
LJUGIT:
jaa kan ju inte säga vad som är i julklapparna
SVIKIT NÅGON:
Hoppas ej deee
KÄNT DIG SÄMST:
NEJ
GRÅTIT:
nepp
SKRATTAT:
Amen mitt fula skratt hörs ofta
VARIT SJUK:
snorig TYP
VARIT UTOMLANDS:
tyvärr ejjj
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN:
chattar inte så ofta liksom

KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA:
beror på vilken situation
SKRATTAR DU OFTA:
amen ja
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:
sliten
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:
BRA
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR:
Jeppp det måste jag nog erkänna
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:
Svår fråga. men nej
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN:
JA den är så fin
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:
självklart
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:
Ja
OM JA, I VEM:
mekkeboy
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:
jaa
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN:
är nog världens lyckligaste
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:
Omtänksamma, charmiga och snälla
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET?
JA TACK
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT:
minst så jag kan ha 10cm klack
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:
måste nog ta brunett(så jag inte måste bleka melker)

OM DIG :
BRUNETT ELLER BLONDIN:
Lite olika. Mörkt i botten och olika slingor på längderna
ÖGON FÄRG:
blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR:
lagom
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:
nej
HAR DU LÅNGA NAGLAR:
tyvärr världens svagaste så nej
SMINKAR DU DIG:
amen jepp
HAR DU ETT JOBB:
yes
KLÄDSTIL:
vanligt?


Kommentarer
Postat av: Lisette

Det var många amen där:P

2009-12-09 @ 02:08:13
URL: http://betsky.blogg.se/
Postat av: Mamma

Har du hemligheter för mej:-)

2009-12-09 @ 08:49:49
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0