WHEN THE SUN SHINE

Wellas Showboat 09



Har träningsvärk i benen och jag vet inte om det är ifrån nedpackningen eller från inlinesen, men en sak som är säker är att jag är väldigt otränad för tillfället.
ska snart iväg på salongen och sedan ikväll har jag träning tror jag.
MÅSTE även städa eftersom mitt rum är bokstavligen ett bombnedslag. HEla melkers garderob är på min soffa, jag har hunnit röja lite av packningen från umeå som tidigare låg över halva golvet. bordet är packat med melontugg, smycken och skräp. ska bli skönt att även städa igenom mina 5 garderober så man kan rensa det onödiga (dvs säkert en hel)

KOM ÄVEN på att jag har 2 liter sprit som måste drickas upp. KOMIGEN vem är påååååååå?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0