umeå

det känns hur jobbigt som helst att var i en evighet (ja, det känns så) och det har bara gått 2 ynka dagar. nästa helg känns som en evighet!! att vara "nykär" är nog den värsta tid att vara ifrån varandra! saknade närhet för mycket så jag åkte hem idag efter jobbet och ska åka buss i morgon på morgonen...
har kramats och spelat minigolf med jessica och davve ikväll! Gick väldigt bra vissa gånger och sämst vissa!
och i morgon vill jag göra precis allt i världen utom att åka tillbaka!! känns som en sten i magen som bara tynger mig. BLÄ
nu ska jag kramas lite till innan vi sluter ögonen

MIN ÖGONSTEN

Kommentarer
Postat av: Anonym

NAW!

2009-08-02 @ 23:15:06
Postat av: Mia

hörde att davve vann minigolfen:D

2009-08-03 @ 16:22:44
Postat av: mamma

Ni är så söta tillsammans, Kram på er

2009-08-04 @ 18:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0