TISDAG

jag steg upp kring halv nio i morse! Jobbade på hotellet mellan 9 och 14 som gick bra fastän det var överbokat 14 rum! Cyklade hem och åkte direkt iväg för att köpa målarfärg, tapetlim, penslar och easy cover. totalsumman blev 1800:- TVÅTUSEN för lite färg så att min vardagsrum blir VITT.
allting ska vara vitt
älska vitt

per har lagt golv i sovrummet och när han skulle börja i köket ser han mögel. Så jag håller alla tummar jag kan för att vi ska få av försäkringsbolaget så vi kan göra golvvärme och klinkers =)
jag har målat och i morgon ska jag måla! träning idag med lagfest efteråt, eller mat, spel och charader!
på torsdag är det skola och i morgon är det FEST!!!!!!!!! tagggggggggga sönder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0