run thiiiiis town

sitter på salongen, slutade skolan för ungefär en halvtimma sedan!
igår jobbade jag till stängning och även fast det var lugnt så gick tiden iväg fort. Hann baka, städa och pyssla på litegrann. Lagade mig middag och donade på.
nu ska jag färga och klippa emma när hon slutar skolan och innan skulle jag mer än gärna vilja åka en sväng förbi läggan eftersom jag inte sett hur det har blivit. Hallen är färdigtapetserad och sovrummet är färdigmålat tror jag. Bänkskivorna är på plats och det som saknas är kaklet.
det är nästan så att jag vill ställa in sängen ikväll så vi kan sova där inatt. wiiiho=)

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej! Såg att du hade färgat jessicas hår, så jag undar hur mycket det kostar att färga håret hos dig, osv :)?

2009-08-31 @ 18:24:02
URL: http://lisaalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0